...

Hej hej.
Idag vaknade jag kvart i 7 av att mamma ringde å väckte mig. Då klädde jag på mig, å sen gick jag upp å väckte Charlotte och Erik =P
Charlotte gick upp å klädde på sig medans jag gick ner å gjorde i ordning frukost till henne. Vi käkade frukost tillsammans, å sen tittade vi på julkalendern ^^ Julkalendern va slut ca halv 8.. då gick vi å borstade tänderna, å sen gick jag med Charlotte till hennes skola, å sen gick jag till min skola ^^
Jag hann precis i tid :P för förra gången sa Pirjo ifrån att ingen fick komma med ytterkläder till lektionen, så jag va tvungen å  skynda till skåpet å lämna grejerna, jag kom precis när alla gått in ^^

På bilden målade jag klart min "rädda miljön"-affisch.. fick reda på att jag har VG i bild.. nästa år ska jag satsa på MVG =)
Efter bilden hade vi HK.. vi bakade saffransbullar *asg* dom blev jättegoda ^^ haha, en grupp hade verkligen otur :P för deras ungslucka gick inte upp :P så dom kallade på vaktmästaren som fick komma å fixa det :P när dom äntligen fick upp den så va bullarna brända xP "funkar iaf å jonglera med" sa Johan S xD

Sen hade vi lunch.. det va kassler med ris.. det gick väl å äta :P När lunchrasten va slut så hade vi engelska.. vi skulle börja halv, men Johan J kom 10 i.. han hade fått för sig att vi började då =P Eftersom att alla skrivit klart sina berättelser, så fick vi julpyssla ^^ jag gjorde 2 kuber :P På en av dom skrev jag "Merry Christmas Johan" på varje triangel (fyra trianglar på en sida, sex sidor xP) å gav den till Johan J xP
Efter engelskan hade vi Svenska. först hade vi läsning, å sen snackade vi om andra världskriger, jag va så jääävla trött.. så jag sov typ till å från hela tiden :P De sista tio minuterna kollade vi klart på "möss å människor" ^^ Å eftersom att jag inte ville ha kvar min andra kub, så skrev jag God Jul Elisabeth på alla trianglar å gav henne den xP

När vi slutat så skyndade jag mig hem (kaaaaallt!)
Jag skulle vilja åka å reparera min akustiska gitarr å köpa min elgitarr idag.. men jag kan inte åka kommenalt... kan inte bära så mkt =P å 3 av våra bilar får vi inte köra (e nått fel på dom typ) 1 bil e trasig, å den sista bilen (pappas taxi) jobbar ju pappa i =( så det får väl bli någon annan dag =( Inte imorn iaf.. för jag ska på HUND-07 med Johan å Alexandra på morgonen =) sen ska jag vara där med Madde å Elin å Alexandra om hon vill vara med =) å sen på kvällen så e det tjejkväll hos Elin =D

Nu sitter jag å käkar Riesen (gott ^^) å lyssnar på musik.. ska gå å käka nån riktig mat nu.. e fett hungrig xD

Heidoo
Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Joakim

Haha okej, ja den filmen är bra^^ måste ha varit sjukt roligt å se den på bio ;P

2007-12-14 @ 16:47:46
URL: http://joakim91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0