..

Tja
Igår så kom Johan å Alex hem till mig å så va vi här ett tag.. vi gjorde väl inge speciellt. Sen gick vi hem till Staffan, där bestämde vi att vi skulle titta på någon film, så jag ställde mig å rotade lite i hyllan med filmer, jag hittade en film, The others, som jag ville se.. men den gick inte å spela på Staffans DVD-spelare, men jag pallade inte leta så jag la mig, sen sa han att han fixar det, så att vi kan se den filmen.. så åker dom iväg å hämtar Felix, för han hade tydligen den filmen, å han frågade varken mig eller Alex (inte Johan heller tror jag) om det va okej, så jag blev fett sur/irri, så jag kände inte för å va kvar när dom kom tillbaka, så jag sa att jag hade huvudvärk å skulle gå hem, men jag hade ingen lust å gå hem, så jag drog till Elin istället som hade tjejkväll xP

Först tänkte jag ta bussen.. men jag kände att jag ville gå lite.. så jag gick från typ Fruängen till typ Herrängen, det va fett härligt ^^ Sen mötte tjejorna upp mig ^^

När vi kom till Elin så gick dom andra in,men jag å Madde tog en liten extra runda.. snackade lite med henne om allt :P
När vi kom in så gjorde vi inget speciellt.. vi spelade "pratmakarna" det va lite skoj xP men tiden gick.. å typ kvart över 1 så gick vi. Å Elin va skitsnäll ;)
Elin S å Madde gick hem till Madde, å Elin E å jag gick mot mitt håll, för Elin skulle till mina grannar som e kompisar till hennes familj, å hennes päron va där typ.

När jag kom hem så tog jag Dharma på en promenad.. kom hem typ halv 3.. då packade jag lite grejjer å sen drog jag tbx till Staffan (min irritation hade minskat xP)
När jag kom dit så tog jag en dusch, sen så kelade jag lite med Figge (Staffans syrras katt som bor hos Staffan under helgen) å sen kollade vi på Taxi 2.. när den va slut så typ somnade alla (typ kl 5 =P)

kl 6 - halv 7 så vaknade jag till... fyfaaaan va varmt det va :P vi låg som.. jag vet inte vad :P men skiitnära varandra å det va jääättesvettigt :P så jag gick upp å tog ett glas vatten å satte mig i köket (hade fett mkt huvudvärk =() å där satt jag i typ 30-40 min... sen klättrade jag upp i Staffans säng (dom andra låg i bäddsoffan) å la mig å kelade med Figge...å till slut somnade jag väl =P Hade iaf mkt plats då xP men ingen kudde..

Imorse vaknade vi typ halv 12.. jag låg å drog mig ett bra tag.. Alex kom upp å la sig ett tag oxå, sen käkade vi frukost, å sen skulle Staffan å Johan göra nånting.. så jag å Alex gick hem. (till var för sig) Så nu sitter jag här hemma å gör ingenting.. ska ner å spela GH3 tror jag ;)

Heidoo
Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Joakim

Haha skönt att höra att man är "normal" då >.

2007-12-29 @ 14:50:10
URL: http://joakim91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0