^^

Halloj ^^
Nu e jag tbx efter en 1 ½ timme lång promenad, fett skönt ^^

Vi gick "vippanvägen" till Fruängen (där smällde det jättemkt, men Dharma va sååå duktig =D) å sen gick jag ut mot stora vägen, å svänge vänster där.. så gick vi hela raksträckan till rondellen, där svängde vi upp å gick förbi JS, sen svängde vi in innan pizzerian å gick lite i parken där, sen tog vi en stig därifrån, som typ leder till Madde, så vi gick förbi Madde å sen hem ^^ Å Dharma va jätteduktig typ hela tiden =D

När vi kom hem så tog jag å Dharma en dusch tsm som alltid xP Nu ligger Dharma å tuggar på en ben (sånt som e bra för tänderna) å jag käkar nötter xP

Jag funderar på fortsätta med det jag gjorde innan promenaden, ligga i sängen, släcka allt utom akvariumer, å ligga å lyssna på musik å bara tänka =) Ganska mys ^^
Men nu ska jag iaf klä på mig :P men lär stänga av datorn nu.. så det här e sista inlägger för idag =)

Godnatt
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0