Ajuste ^^

Kom ju på att jag tagit en del bilder idag i skolan :D måste jag ju lägga in ^^

tjejorna efter Lucia :D

Madde
image21
Sofie (enda bilden där hon har luciakläder å inte ser helt mupp ut xP*asg* så här ser man henne knappt alls :P)
image22
Elin :D
image23

Å sen har jag tagit lite bilder under resten av dagen oxå xP

Girlsen på gympan :P

image24

Sofie i duschrummet :P
image25

Sofie, wannabe-fjortis xD
image26

Fick en bild på Madde där hon ser normal ut xP
image27

Fett söt bild på Soffan xD
image28

Scarry bild.. Elin ser ut som en docka xP
image29

Å så måste jag ju lägga in bilden jag tog idag på sötnowsarna xD
Dharma va jättebusig idag när jag kom hem, så Dharma å Sigge (katten) började leka (dom är som mor å son, dom e verkligen bästa vänner :P) Å det va så gulligt, för Sigge ägde ju Dharma, om man kollar noga, så ser man att det är en hund under Sigge ;)
image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0