Ännu en lista..

Haha, här kommer en till xD (oxå tagen från http://www.ohberg.blogg.se/)

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: choklad & surt
Är det något du absolut inte äter: sushi
Kläder just nu: Jeans å T-shirt =P
Musik just nu: Ingen..
Vad sa du senast: Hopp upp sötnosen (till min hund xD)
Sommarplaner: Californien med familjen! =D
Fisk eller badkruka: Fisk ;)
Saft eller alkohol: saft
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Soool :D
Spelar du nåt instrument: Gitarr spelar jag mkt.. piano kan jag lite.. lite trummor.. lite valthorn.. å säkert lite småsaker till =P
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska lätt xP
Sparare eller slösare: slösare.. om jag inte spara till nåt jag verkligen vill ha
Bästa film: Ingen aning
Tror på liv på andra planeter: Aa
Kommer du ihåg din första kärlek: Jepp
Älskar du henne/honom fortfarande: Nope =P
Har du några homosexuella vänner: Tror inte det
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Aaaa =)
Ser du på kärleken som ett misstag: Ne..
Hur många barn vill du ha när du blir stor: mellan 2-4
Bio eller promenad: beror på ^^ oftast bio tror jag ^^
Är du kittlig: Ibland..oftast xD
Snarkar du?: Om jag är väääldigt trött, eller är lite förkyld.
Rädd för insekter?: Aa
Äckligaste insekten: Spindlar!
Det här är jag bra på: Sjunga (säger dom iaf :P)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?: Kunna bli osynlig ^^
Vad vill du jobba som?: Nånting med djur.. skulle vilja starta en djuraffär med min bästa kompis =)
Chips, morötter eller godis?: morötter & godis.. beror på humör
Pizza eller hamburgare?: Hamburgare
Skriver du dagbok?: Nope, bloggar bara =)
Har du nån flickvän/pojkvän?: nej =(
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?: Piercing vet jag inte.. skulle jag va smal så skulle jag nog vilja ha hål i naveln ^^ Jag skulle vilja ha en tatuering av en drake någonstans =)
Stökigt eller välstädat boende?: Jag gillar ju städat.. men jag orkar aldrig städa xD
Gungar du på stolen?: Har slutat.. gjorde typ alltid det förrut xP
Vilken hand håller du gaffeln i?: vänster
Hur är din drömtjej/kille?: Bra humor (som min xD), vackra ögon, mysig, lagom vältränad, snäll (såklart xD)
Hur många syskon har du? tre storebröder och en lillesyster
Är du rädd för blod?: Oftast inte.. men om det e för mkt så kan jag tycka det e äckligt :P
Saltar du på maten?: Om det smakar osaltat :P
Gillar du att sjunga?: ÄLSKAR :D
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför?: Vet inte vad jag ska gå.. kanske sam språk.
Anser du att du är stark?: Nej =P Som Johan brukar säga "Det är inte jag som är stark, bara du som är svag" *asg*
Brukar du sola?: Ibland ^^
Vad gör du om du får hicka?: Håller andan i tio sekunder å sväljer sen tre ggr, brukar funka ^^
Röker du?: Nej!
Snusar du?: Nej!
Använder du knark?: Nej!!!
Kaffe, te eller inget?: inget :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0