ASG

Hahaha, faan va jag gick i mina egna tankar nyss xD Jag va ute med Dharma.. å så har jag precis gått över vägen å ska ner mot parken.. å så går jag i mina egna tankar, plötsligt kommer det någon liten sak, morrandes/skällandes, jag rycker till å skriker till lite, sen ser jag att det e ju Agda (grannens hund) å så tror jag att hon har rymt eller nåt, men så ser jag ägarna komma gåendes, å då börjar jag asgarva å typ "Shit va rädd jag blev xD" å dom typ "´*skrattar* joo, vi såg det.. å hörde" Haha, jag gick å garvade åt det hela promenaden xD

Innan jag gick på promenaden då så kollade jag då på andra avenyn ^^ De här tre programen tyckte jag inte va sååå roliga :P Hände inte så mkt.. men nästa program kommer typ va skoj xD
Nu ska jag kolla på helgens julkalendrar, å sen ska jag sova ^^

Heidoo
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0