Coolt ^^

Idag vaknade jag 30 min innan jag började, men jag kom i tid iaf =) vi började med tyska, där kollade vi på film =) Sen hade vi läsning, å sen no-labb..på labben så gjorde vi tomtebloss ^^
Efter non hade vi elevens val.. alltså skoltidning.. där skrev vi då ner fågor som vi ska ställa Fredrik Reinfeldt om vi lyckas få en intervju med honom ^^ Vi gick till lite olika klasser å frågade om dom hade någon dom ville veta om honom som vi kunde fråga, så på det sättet fick vi ihop en del frågor =)

Efter E.v så va det lunch.. vet inte riktigt vad det va.. men det va ganska gott =)
Sen på rasten så ringde Madde nummret vi fått ^^ hon kopplades först vidare till Reinfelds sekreterare typ.. sen fick hon maila Renifelds press sekreterare eller vad det hette.. så nu väntar vi på svar därifrån xP

Sen hade vi Sv (vi kom 15 min försent för vi va å mailade, men när vi förklarade vrf vi kom försent så blev hon inte sur faktiskt xP) vi spelade upp en scen ur Hamlet då =P Å sen på Son så kollade vi nån svart-vit film.. jag sov.. det gjorde även Madde, Elin å Mimmi xD

Sen va skolan äntligen slut för dagen ^^
När jag kom hem tog jag Dharma på en 20 min promenad.. å sen satte jag mig vid datorn ^^
Nu ska jag iväg å käka något =)
Ska ju till gitarrkursen sen som börjar kl 18:00.. sen lär jag åka till grottan efteråt å vara där ett tag =)

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0