ELGITARR :D

Nu jävlar ;) Nu har jag köpt den =D =D =D Jag å mamma åkte in. Först lämnade jag in min akustiska gitar (Yesss det gick på garantin) sen så köpte jag min elgitarr <3 <3 faan va jobbigt det va å få hem den :P För det va ju ett stort jävla paket, utan handtag eller nånting :P Så jag å mamma fick hjälpas åt =P Å gissa vem man möter när man går där å försöker hålla gitarren uppe? Jo, Emelie såklart.. tror ni man fick snea blickar eller? :P

Men nu e vi iaf hemma, å jag har prövat den, faaan va nice den e =D =D =D Den gick ju på 1.995, men skitsamma, nu har jag ju den, å den e asnice =D

Nu måste jag städa rummet bara så jag har någonstans å ställa den :P .. kom dessutom på att jag måste köpa ett till gitarrställ.. för när jag får tillbaka min akustiska gitarr (typ den 6 januari)..så måste jag ju ha någonstans å ställa den.. men jag lär ju få pengar nu till jul ^^

Men men.. nu ska jag städa ^^
Heidoo
Puss å kram

image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0