Fan va BÄST jag e xD

Haha, jag e bäääst ^^ Jag fattar ju nu! :D Jag fattar den tyska grammatiken *stolt stolt stolt* =D =D så då kanske provet inte går helt skit ändå xD
Jag satt väl i typ 2 timmar å 20 min, men nu jävlar, nu sitter det xD durch, für, gegen, ohne, um, wieder. An, auf, hinter, in, neben, über, unter, von, zwischen. Aus, ausser, bei, mit nach, seit, von, zu. Å dom kan jag UTAN att titta i boken ;) SUG på den ni ;) ;) ;) ... nu måste jag bara se till att jag kommer upp i tid xD skulle ju inte va nå kul å försova sig nu när man kan det här xD

Nu funderar jag på å byta i marsvinen bur.. lovade ju dom att jag skulle göra det idag ^^ Vi hade en väldigt trevlig konversation imorse xD

- Hmm.. skola igen.. boorin..
-*kurr*
- men jag loovar att jag ska byta i eran bur när jag kommer hem.. hann ju inte det nu.
-*kurrkurr* *piiiip*
- Då säger vi då så, hejdåå mina gullegrisar.
-*piiiip piiip*

Hehe 8-)

Å imorn, då SKA jag städa mitt rum.. har väl sagt det i typ 2 veckor nu.. men det har aldrig blivit av :S det ser förjäävligt ut :P

Stöööökigt :S

image7 image8 image9


Sötnowsarna :D

image10

Sööt mun :D

image11

Fortfarande ingen som har nappat på min annons :/ vill ju ha dom sålda.. kolla bara hur skitigt spånet e.. känner att jag e usel på å ta hand om dom ='/

Men nu ska jag byta i deras bur iaf =)

Puss å kraaaaam (jag e på kramhumör.. men har ingen å krama förrutom Dharma xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0