Go´morron ^^

Hej hej =)
idag vaknade jag kvart i 1.. mamma kom in å undrade va fan mormor tänker med xP vi hade fått en kasse med kläder som hon tänkte jag skulle kunna använda... jag fick onda aningar på en gång :P å jag hade helt rätt, kläderna va gräsliga xD å.. i botten, gissa vad som låg där? läsbröst! xP både jag å mamma garvade å undrade va fan _mormor_ har använt lösbröst till :O hon har ju stora så det räcker xD

Sen ringde Johan å undrade hur lång tid jag behövde på mig för att bli klar, jag sa ca 45 min. Så jag gick upp å städade vardagsrummet (jättestökigt!) å det blev jag klar med på ca 30 min, så jag gick ner å tog en dusch å tvättade håret, sen gick jag upp å käkade frukost (runt 2-tiden 8-)) å diskuterade gymnasieval med mamma.. skitsvårt tycker jag.. det verkar ju jättesvårt å få jobb inom djur.. å då skulle jag vilja välja estetisk, musik inriktning.. men vad ska man bli efter det lixom?... så mamma tycker jag ska välja sam->språk.. eftersom att jag gillar språk.. men jag vet inte.. jättesvårt det här jue x(

Nu sitter jag iaf å väntar på att Johan å Staffan ska komma på hämta mig, så vi kan åka å baka saffransbullar (asg) ^^
ska ju va hemma till seeenast 8 idag som vanligt... familjemöte som vi har varje söndag.. å det blir tydligen förlängt möte.. för vi ska sitta å fixa med massa brev (fett jobbigt =P) men jag ska va hemma till halv 8 tror jag... för jag måste fixa mitt rum! fortfarande skitstökigt :P å så måste jag byta i marasvinens bur..

Nu ska jag gå iaf, heidoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0