Godnatt =)

Tjenare ^^
nu e jag hemma igen =P
Först så drog vi till E4-baren.. jag köpte fläskkarré, fett gott ^^
Sen drog vi hem till Staffan. Där kollade vi på Taxi4.. den va inte alls så bra faktiskt =P Men men, jag höll mig vaken iaf =P

vid typ kvart i 1 så drog jag därifrån.. de andra ska ju sova där.. men jag kan inte göra det.. för jag måste sova hemma inatt sa mamma.. för vi ska hålla på å städa å grejsa imorn.. men men..
nu ska jag iaf krypa i säng å sova.. känner mig fett trött xP

Btw.. kom på att jag kanske ska skriva va jag fick för betyg fast jag typ redan visste det innan.. men ändå xP 7 VG blev det =) Å resten G =)

Men men..
Natti natti =)
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0