Hej hej =)

Tjenare.
Idag vaknade jag kl 07:35.. mamma väckte mig "när börjar du?" frågade hon, "8" svarade jag.. "OJ, du har du 25 minuter på dig" Sa mamma... jag fick panik å skyndade  mig xP Hann bara käka ett äpple till frukost.. men jag hann med 55 bussen.. å kom till skolan 8:00.. då kom jag på att vi började 8:10, så jag hann lugnt ^^

När vi började så hade vi städning.. sen va det gympa.. jag fick reda på att jag har ett starkt G, å har alla chanser att höja det.
Sen vad det No.. vi tittade på film, å jag fick veta att jag har VG  =) Efter no:n va det matte, där fick jag veta att jag har ett starkt G å har alla chanser att höja mig =)

Sen va det äntligen lunch (Jag va skiiithungrig xP) Det va pyttipanna med rödbetor, helt okej faktiskt =)
På lunchrasten så gick jag till bibblan å lånade tre böcker ^^ "Stormvarning", "Topphemligt" och "Skelettkusten".. alla är i samma serie, som handlar om en kille Alex Rider, som är spion, jätte bra :D

Efter lunchen va det musik.. vi tittade på någon skittråkig konsert :P Jag satt å läste hela tiden =P Fick även reda på att jag har VG i muisk ^^ Å har alla chanser att höja mig till MVG =D
Å sen va det till slut bara tyska kvar ^^ Vi tittade på film där med.. å så fick jag reda på att jag har VG.. =/.. förra året hade jag MVG.. bara jag verkligen pluggar till läxförhören så kommer jag höja mig igen sa hon iaf =) Så det blir till å plugga nästa termin ^^

Alltså.. de betyg jag vet jag har:

Bild: VG
HK: VG
Eng: VG
Tyska: VG
Fysik: VG
Biologi: VG
Teknik: G+
Kemi: VG
Musik: VG
Matte: G
Gymnastik: G

Men jag vet inte vad jag har i Slöjd.. antagligen bara G.. å samma sak med Sv å So

Efter skolan gick jag hem å fixade lite hos Ludde.. nu ska jag kolla på de tre senaste julkalenderavsnitten, sen ska jag lägga mig å läsa xD

Heidoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0