Låång dag xP

Tjenare..
Igår när jag kom hem så pallade jag inte starta datorn xP så jag gick å la mig på en gång ^^

Imorse gick jag upp kl 20 i 8.. kom till skolan 10 över då vi började =) Vi började med att tända våra tomtebloss som vi gjort.. sen så tittade vi klart på filmen "God Will Hunting" Den va ganska bra =P Men den va lång.. så vi drog över på tiden å kollade på filmen under lite av matten oxå. Sen på matten så spelade vi "plump" =P å efter matten va det lunch.. det va ganska ok.
Sen så åkte vi till Älvsjö station.. å därifrån så åkte vi till "Boulevard teatern" och tittade på "William Shakeapears samlade verk" Den va faktiskt fett rolig xP

Efteråt så stannade jag å Alexandra kvar i stan å handlade julklappar =) Så nu e jag äntligen klart med julklappsköpen xP

När jag kom hem så gick jag till gitarrkursen.,. när jag kommer dit så håller läraren på å packa ihop.. han sa att han måste ha "missat" (Finare ord för glömt typ) å ringa mig å meddela att jag skulle komma tidiigare.. så det va bara för mig å gå hem igen.

När jag kom hem så gick jag å duschade, sen klädde jag på mig å sen gick jag till fruängen på julbord ^^
När jag kom dit så va det fullt där Johan å de andra satt.. så jag fick sätta mig bredvid några andra.. men den tant som jag satt bredvid va riktigt trevlig faktiskt ^^ Vi disskuterade djur å djurmisshandel å sånna saker.

Sen.. precis innan dom skulle börja sjunga =P Så gick vi.. Först stog vi ute å snackade ett tag.. men sen blev det jääävligt kallt :P Så vi sa hejdå å gick hem.
Johan skulle ju till Maria.. å jag skulle hem till mig, å Staffan hem till sig.. så vi gjorde sällskap en bit.. å jag kom på att det är första gången som vi "e med varandra" när ingen annan e med.. annars har alltid Johan varit med... men aa.. tänker inte skriva ut exakt vad jag känner här =P

Jag gick hem till Alex först.. vi satt mest å snackade, sen fick hon hö å spån, å sen gick vi hem till mig. På vägen hem så ringde Wizy (Lollo) å vi pratade ett tag =)

När vi kom hem så skulle jag ge Ludde vatten.. så då går jag in (jag hade tomteluva på mig å blåa skoskydd som jag glömt ta av mig) å där i soffan så sitter tre kompisar till Erik, jag typ stannar upp å ser lite förvånad ut, sen typ "Hejsan" å så går jag förbi för att jag skulle fylla på vattenflaskan, å sen på tillbakavägen e det klart att jag snubblar till å tappar balansen lite halft xP men men... skämde väl inte ut mig allt för mkt hoppas jag xP

Sen så satte jag igång å baka ökensand.. men jag fattar fan inte vad jag gör för fel! för det blir inte ökensand! Det blir nå jävla "Wannabe drömmar" x(

Nu har jag iaf nyss kollat på julkalendern.. å Alex ligger å sover.. å det ska jag oxå göra snart xP Ska bara slå in julklapparna som jag ska ha med mig imorrn till skolan! så.. heidoo ^^

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Wizy! (Lollo)

Duktig flikkah, nämna mig är bra... ;) Hahaha. xD Nu e jag värsta ego här... :P
Fy mej! *asg* x)

2007-12-22 @ 18:52:30
URL: http://www.jultomte.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0