Ojojoj...

Här var det inte uppdaterat på länge, ber om ursäkt för det =)

Igår gick jag upp kvart över 11.. vid halv ett så tog vi vår risiga folkabuss  å åkte till Gamla stan, där parkerade vi, å så gick vi därifrån till Odengatan, där mormor bor, så vi va där å fikade ett tag, å sen gick vi tillbaka :S Fyfaaaan va trött jag va när vi kom hem :P Men jag gick iaf ner å körde GH3 i ett par timmar :P Sen gick jag upp å la mig å läste.. först läste jag ut "högt spel" å sen började jag på HP ^^ kom till kap 6 =)

Imorse väktes jag kl 1.. kl 2 skulle vi åka till bion.. jag låg å drog mig till kvart i 2 xP då gick jag upp å käkade, å typ kvart över 2 så kom vi iväg. Det va Mamma, Fredde, Erik, Lotta å jag. När vi kom dit så gick vi å hämtade ut biljetterna, sen gick vi å kollade lite på Media Markt, sen gick vi å kollade på förtrollad, den va jättebra :D Den rekomenderar jag ;)

image43

Sen så mötte Alex upp mig (de andra åkte hem) å vi gick å käkade på McDonalds, sen gick vi lite på Media Markt, å jag köpte ett par... ett par.. jaa, va fan heter det? :P såna man har i örat.. så kan man lyssna på radio å snacka i dom.. handsfree.. heter dom det? :P
Sen gick vi iaf å kollade på Eastern promises... men den va riktigt dålig tycker jag :P Den va mest äcklig, massa äckliga scener.. särskilt när han stack kniven i ögat på snubben :S usch, ne, den gillade vi inte :P vi borde ha valt den andra xP

image44

Nu sitter jag å lyssnar på musik.. jag e fett avis på Alexs nya mobil, jag vill oxå ha en ny xP Hon har en Nokia 5310

image45


Men jag måste ju spara pengar till Amerika-resan! Men jag VILL ju ha en ny mobil :( men men.. får väl vänta med mobilen ett tag.. :/

Nu tänkte jag gå ner å spela lite GH :P sitter å snackar med Alex i tel för tillfället iaf, inviger min handsfree (Om det nu heter det =P) ;)

Imorrn ska jag kanske träffa Marcus iaf =D Blev fett glad när han frågade =D


]|[arcus - God Jul säger (21:55):

Vi kanske kan hitta på ngt

]|[arcus - God Jul säger (21:55):
va länge sen

Men nu ska jag iaf ner å spela GH ^^
Heidoo =)
Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0