Sjunga sjunga sjunga 0_0

Haha. nee, jag gillar inte å sjunga.. veeeerkligen inte xP
Igår sjöng jag fyra timmar.. å idag blev det 3 å ½ xD När jag tyckte att jag sjungit nog... så gick jag å matade Ludde å kelade lite med honom =)
Sen kände jag mig lite skakis (antagligen lite låg) så jag gick upp å rotade lite i kylskåpet igen.. såg att halva pizzan va uppäten! (antagligen Viktor å Emmi) så jag tog den andra halvan xP va va väl ganska gott :P å sen klunkade jag lite mjölk efteråt =P

Nu sitter jag å (gissa vaaad?) lyssnar på muisk =0) å chattar lite med Marcus ^^

Shit asså... känns som om det va länge sen jag träffade Johan.. :S men det va det säkert inte.. men.. inte idag.. å inte igår.. å i.. torsdags.. då träffade jag honom iofs xP men jag e van å träffa honom varje dag typ.. känns det skumt när man inte träffar varandra på typ två dagar xP Hoppas han inte gör nått imorn då ^^ Saknar honom jue (A)

Nu funderar jag på å kolla på julkalendern ^^ å sen kolla på lite andra avenyn avsnitt kanske =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0