Test xD

Vad blir ditt namn baklänges:
Enilorac
Platt eller lockigt hår?
Lite självfall
Har en dröm gått i uppfyllelse:
Ja.. det har det säkert ;P
Vad har du för startsida på internet:
Google.se, info.blogg.se, hotmail.com
Vem ringde du senast:
Alexandra ^^
Tycker du att sengångare är söta:
Njaa..sådär :P
Har du haft vattenkoppor:
Aa
Har du någon gång testat karate:
Nope
Vilken mobilsingnal har du:
Har typ alltid på ljudlöst bara xP
Morötter eller pommes frites:

Pommes xD
Vad längtar du mest till just nu:
Tills jag får min elgitarr xP
Vilken tv-serie är bäst:
Andra Avenyn!
Kan du gå ner i spagat:
Haha, nej, verkligen inte :P
Vad är du mest rädd för i hela världen:
vet inte.. att bli ensam kanske..
Har du varit kär i en kändis:
Tror inte det..
Läser du på baksidan av mjölkpaketen:
Jaa, alltid xD
Vad ska du döpa dina barn till:
Absolut ingen aning :P
Sol eller snö:
Sooool :D
Snyggaste läraren:
Hmm.. måste man välja så.. Johan J isåfall :P (har inte så många manliga lärare :P)

Är du mörkrädd:
Nja.. liite :P
Ljust eller mörkt när du ska sova:
Mörkt
Godaste drickan till frukost:
Oboy, eller bara mjölk ^^
Duscha eller bada:
Duscha
Kan du ditt mobilnr utantill:
Självklart ^^
Sjunger du på toan:
Nej =P Bara i duschen :P
Är du höjdrädd:
Lite :P
Vilket land vill du åka till:
Någonstans i Afrika :D
Vad var det senaste som fick dig att skratta:
Hmm.. jag berättade för mamma hur uselt vårt Luciatåg va :P då garvade jag :P
Vad tänker du göra nu:
skriva ett till test :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0