Tiidigt :P

go´morron gott folk xD
Idag vaknade 06:06 av att mamma å pappa flummade (!) som galningar i hallen =P men jag hade ändå klockan (som iofs inte ringde..) på att det skulle ringa 06:15 ;) Så det va bara bra att dom väckte mig xP
Jag låg kvar i sängen ett tag å kelade med Dharma, sen kom mamma in å visade vad farfar å mormor ska få i julklapp =) hon har nämligen gjort en fin bok med massa bilder på oss xD "Familjen Wennström" heter den xD
Å sen smsade jag lite med Johan oxå =)

När jag tillslut tagit mig upp från sängen så gick jag upp å hämtade en flaska balsam (äääntligen har dom köpt det =P) å sen gick jag ner till källaren å tog en dusch ^^
När jag kom upp igen så satte jag igång datorn =)
Nu sitter jag å håller på å hungrar ihjäl.. så jag ska gå å käka nu xD

Heidoo

Boken xD
image17

Sigge va intresserad av marsvinen i dag tydligen xP
image18

Trött hund =P
image19

Kommentarer
Postat av: beatrice

söta bilder :D

2007-12-12 @ 11:58:14
URL: http://bbeatrice.blogg.se
Postat av: Caroline

tack =)

2007-12-12 @ 22:13:36
URL: http://rotens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0