Tjenare ^^

Hej hej =)
Idag va jag jätteduktig =D Jag gick upp kvart i 7 *stolt* Då gick jag ner å tog en dusch, sen klädde jag på mig, satte på mig linserna, å sen käkade jag. Pappa stog där å började hålla på, jag sa att honom å sluta.. då sa han *Ska du lägga in det här på internet nu eller?" så jag blev sur å gick där ifrån.

Jag kom till skolan 10 över 8, då gick jag å lämnade gitarren i lärarrummet, å sen gick jag till no:n.. där fick vi ett papper där vi skulle svara på massa frågor. Efter no:n va det kör =D där körde vi igenom typ alla låtar som vi ska ha, å solisterna fick sjunga oxå ^^
Det e två i kören (en kille å en tjej) som ska sjunga "A whole new world", å jag hörde dom sjunga idag, det lät skitbra :D (tjejen hade lite svårt för å komma in rätt bara) å sen ska en annan tjej sjunga "santa claus is coming to town" å hon sjunger skitbra oxå xP.. men dom som ska sjunga solo till "nu tändas tusen juleljus".. dom sjöng inte så bra =S hoppas dom hinner träna mkt mer.. så dom inte skämmer ut sig =(

Efter kören iaf, så va det 30 min kvar av vår 80 min matte. Så vi gick dit, å sen hade vi 15  min rast.. då skulle jag å Sofie hämta pengar som lärare va skyldiga för blommor.. så jag hämtade mina pengar från en i expeditionen.. sen fick jag nått i ögat! å fyfan va ont det gjorde =P hade ju dessutom linser på mig.. så jag fick springa ner till sjuksyster å få nåt å skölja linsen med, å det blev det bra *sköönt* xD
Så när vi kom tillbaks till matten va det typ 10 min kvar :P Men jag å Soffan fick gå fram å lösa en uppgift då =P Å sen slutade vi matten ^^

Efter matten va det äntligen lunch xP det va kycklinggryta med ris ^^ Helt ok faktiskt =) jag va fett törstig... så jag drack 6 glas mjölk xP Pappa ringde oxå, å påminde mig om att jag skulle betala min gitarrlärare pengar för boken, å så började han tjata om "ska du lägga in det på internet oxå lr?" typ heeela tiden, blir så jävla trött på honom! >:(
Sen hade ja tänkt utmana Elin på biljard.. men tydligen så har dom inte kvar det.. lr bordet e kvar.. men inte några tillbehör.. så det va lite synd =/ men vi satt iaf å mest snackade hela rasten ^^ Sen hade vi Sv å So.. under Sv lektionen så pratade vi bara om boken "möss å människor" å under So lektionen så höll vi på med buddism, å munkar xP satt å smsade med Johan under lektionen oxå, å han skrev ett par skojjiga sms xP t.ex "Ser fortfarande munkbildar framflr mig. T.ex människor som hänger i långa led i en fabrik å  väntar på att bli doppade i smet =P samtidigt som dom "är" ringar xD" vadå flummvarning lixom? XD

Efter den flumlektionen så hämtade jag min gitarr, å sen va det dax för gympa.. då höll vi på med redskap. Men vi tröttnade, å hämtade hopprep istället, å fyfan va kul det va xP va ju typ SKITLÄNGE sen som man hoppade hopprep xD vi hoppade klockan.. vi va typ jättemånga som va med tillslut xP
Efter gympan så duschade jag.. å jag blev klar ganska snabbt.. så jag satt å spelade lite gitarr ^^ sen vart vi tvungna å gå.. så då gick jag till gamla långbrodaskolan.. å satt där i typ.. 40 min :P sen började min lektion :P Vi spelade lite jullåtar ^^

Efter kursen gick jag hem å lämnade väskan å gitarren, å matade Ludde lite, å sen kom Johan å Alexandra, å vi gick å hämtade Staffans bil, å så hämtade vi upp Staffan i fruängen, å sen åkte vi vidare till Heron å kollade på mobiler ^^ Alexandra ska nämligen få en ny mobil i julklapp, så då måste hon ju välja någon bra xP.. jag kollade oxå runt på lite mobiler... men hittade inte någon som jag känner att jag vill ha... sen kollade jag på en Ipod nano oxå.. funderar på å önska mig det av mormor ^^

Efter Heron så åkte vi vidare till Varuhus zoo där Staffan köpte lite växter (b.la en "mossboll" xP) å så köpte han några firrar oxå ^^
Själv så köpte jag ett slott till mina firrar xP hade tänkt å köpa ett sjunket skepp... men det e ju så vanligt =P
Men nu så tänkte jag gå å städa akvariumet, göra delvattenbyte, å tvätta alla saker, å sen ska jag "möblera om" lite i akvariumet ^^

Heidoo
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0