Tjenixen

Hejsan hoppsan =)
Här e då min nya blogg ^^
Min gamla va ja tvungen å sluta skriva i.. för mina päron läste den ju, å så blev det bråk pga det jag skrev.,. så jag pallade inte, så jag startar en ny istället ^^

Idag så vaknade jag kl kvart i 9.. jag började 10 över 8.. så jag blev försenad.. kom typ 10 över 9.. så jag missade hela tyskan =/
Sen hade vi iaf läsning, å sen hade vi NO.. då labbade vi lite.. kollade lite saker på ett geléhjärta =P

Sen va det elevens val.. å dom där jävla datorerna funkar typ aldrig! internet å allt e helt mupp!
Sen hade vi lunch.. det va spaghetti med köttfärssås..
under lunchen gick vi runt å delade ut blommor som vi sålt till lärare.. å så träffade vi Natsasha =D å hon hade sin son Theodor med sig, skiitsöt =D
Sen kom hon på svenskan oxå å hälsade på halva klassen.. för andra halvan va på armémuseet :P så hon ska typ komma tbx någon annan dag för å träffa hela klassen ^^
På sv å so:n skrev jag massa om Islam.. å det va typ vad jag gjorde hela lektionen =P

När jag kom hem då så bråkade jag med pappa..
kopierar från min andra blogg :P

"När jag kom hem idag va ingen hemma.. efter ett tag kommer pappa hem.. han har varit ute med Dharma. Jag säger hej såklart.. då frågar han om "Sexdrottningen e hemma" jag typ.. va? så svarar han, "aa, du har ju tydligen skrivit massa saker på din blogg, om avsugningar och sex å sånt", å så sa han  "du visar ju aldrig vad du å dina vänner gör här hemma" som om han tror att jag gör nått med Johan lr Staffan typ! =S jag blev iaf skitsur å skrek lite på honom.. men måste snacka med mamma sen å säga att Johan å Staffan absolut inte har med det å göra.. vill ju inte att päronen ska få några konstiga tankar om dom :S"

Nu sitter jag å pratar med Alex i tel =P å lyssnar på musik xD

Ska på gitarrkurs om en timme typ.. den börjar 6.. så jag måste hinna käka innan.. Å efter kursen ska jag till grottan =)... men jag ska va hemma till halv 10.. för kl 10 ska jag ligga å sova xD nu ska jag fan komma i tid resten av veckan xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0