Bakom rubrikerna..

Tjenamors =)
Idag vaknade jag kl kvart i 8. Fick värsta paniken, trodde ju jag började 10 över. Så jag tog en macka som jag käkade på väg till skolan, men på vägen dit så kom jag ju på att jag började 20 över, så det va nice, då hann jag ju ;)
Dagens schema va: No (booring, gjorde läxförhör som jag inte kunde, även fast typ Kenny, Wiktor, Johan å jag hjälpte varandra xD). Kängurutest (ingen gjorde det typ serriöst, alla bara fyllde i xD) Å sen slutade vi ^^

Jag följde med Sanna hem å va där i en timme, stämde deras gitarr xD (uuuusch ostämd den va >.<) å sen körde Sanna mig å hennes pappa till skolan (hon övningskör xP) å där mötte jag pappa å så hade jag utvecklingssamtal med Johan dåra.
Det gick jättebra, jag hade ingen oanmäld frånvaro, å jag sköter mig bra i typ allt =) Men sen blev Johan fett seriös å skulle tacka mig för att han har fått undervisa mig å att jag bidragit med en sån trevlig stämning till klassen å så. Å jag typ satt där å visste inte vad jag skulle säga xD Han e ju lixom aldrig serös, för han e ju en så flummig person =P Men jag sa typ tack desamma lr nåt xD
Å sen sa han typ att jag inte verkade må så bra förut med att det verkar va bättre nu. Å jag typ.. mmm.. för pappa vet ju inget om att jag mått/mår dåligt.. men men, han har inte frågat nåt om det iaf =P

Efter samtalet så fick jag pengar av pappa, sen mötte Madde upp mig å vi gick till fruängen där jag köpte ett häfte, sen åkte vi till tidningshuset. Först när vi kom så va det fika (dom hade gjort saker innan som vi missat för att jag skulle ha samtal) å sen va det två föredrag.. men asså, jag klarar inte av sånt, jag kan inte bara sitta still å lyssna jättelänge (va typ 2 timmar lr nåt..) så jag somnade >.< men men =P
Sen fick vi ett "case" å jobba med, vi skulle tänka ut ett bra sätt å få ungdomar mer intresserade av media. Å jag jobbade med Madde, å så en kille som gick i 7:an, en tredjeringare, å så en andraringare, å shiiiit va snygg han va xD Det tyckte både jag å Madde.. men seriös, fett snygg va han ;) Han hette Rikard å va från Norrköping ^^

Kl 5 så slutade det å då åkte vi hem. När jag kom hem så käkade jag å så hamnade jag här ^^ Har precis kollat på en massa skit 3 haha, vadå sjukt xD

Ajuste, tänkte lägga in lite bilder på råttorna som jag tog förut =)

image226
Här sitter sötnowsarna på rad å tvättar sig ^^ f.v Athena, Hera, Elektra

image227
Athena i röret ^^

image228
Elektra ^^

image229
Hera <3

image230
Hera, så jäkla söt asså ^^

image231
Athena =)

image232
Å så en sista bild på Elektra =)

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0