Elevens val..

Tja
Nu sitter jag här i datasalen igen å har elevens val. Gör inte så mkt, har precis stått å hållt med Göran om det han sa =P

Idag är det ju världsbokens dag, så vi satt å läste i 60 min på morgonen, å sen hade vi 20 min läsning till, så det blev mkt läsning =P
Sen hade vi no, där läste vi artiklar om DNA å genetik å sånt..Ganska intressant faktiskt =)
Å nu e det som sagt elevens val. Men vi får typ sluta ganska snart, å då ska vi käka, nån kebabgryta tyckte jag Elin sa..

Sen har vi Sv å So å sen slutar vi ^^
Har ju kör ikväll oxå, sista gången... Ska bli både skönt å tråkigt att det e slut.. men men, får väl fortsätta sjunga hemma ;)

Men ska väl kolla lite bloggar nu lr nåt ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0