^^

Hejsan ^^
Kom på att jag sa ju aldrig vilka filmer vi kollade på igår ^^ Men vi såg först "Silent hill". Den va bra, men det va typ inge popup, så man blev inte så jääätterädd (bara när Kenny skrämde mig >.< =P) Å sen såg vi "The exorcist of Emily Rose" (tror den hette det xD) Å den va helt okej ^^

Nu e jag iaf hemma. kom hem typ kvart vöer 12, så jag har ju varit hemma ett tag ;P Men när jag kom hem så käkade jag å sen satte jag igång med gympaläxan, men jag har suttit med den i 2 timmar, å inte kommit någon vart å eftersom att man ändå räknar bort ett betyg, så gör det inget om jag får ig i gympa, så jag skiter i den läxan =P

Men nu ska jag städa rummet, för det ser förjävligt ut, å mamma å pappa får ett utbrott snart om jag inte fixar det =P
Å nån lunch/middag hos mormor blir det visst inte heller, så det jag har kvar e då rummet, lite av badrummet, å sen träffa Johan ^^ Ska ju ta ut fakta om vad jag vill göra i USA oxå.. men det e typ redan fixat =P

Men nu ska jag börja med rummet ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0