Flyttad ^^

Så, nu e min blogg flyttad ;) känns bra å ha det gjort ^^

Idag e det onsdag iaf, å det betyder att det e slut på skolan för veckan! =D

Skolan:
Tyska - hade läxförhör som gick skit.. vi skriver alldeles för lite på tyskan, så det gick helt åt helvete =/
Läsning + No - skulle skriva en liten skrivuppgift, men satt mest å snackade bort lektionen med Felicia, Jenna å Alex =P
Elevens val - Vi skrev ut en upplaga på 30 tidingar, å började skriva en artikel om bloggar ;)
Lunch - Maddes kompis Jenny kom under lunchrasten, så vi gick å käkade (lasagne) å sen flummade vi runt lite ^^
Sv&So - Första lektionen höll vi på med Strindberg å andra lektionen med Palestina-Israel konflikten. Jag va inte så duktigt alls, för jag satt å snackade ljudlöst med Wiktor som satt på andra sidan klassrummet =P Han satt å glodde på Jenny hela tiden, så han frågade mig vem han va, sen sa han att hon va snygg =P Å sen satt vi å skickade lite lappar oxå, å oj oj oj va Filip blev nyfiken på vad vi skrev xD

Efter skolan så gick jag hem tänkte käka.. men vi hade inget, å jag kände mig inte speciellt hungrig, så jag snodde en av mammas nutrilett-sak å käkade (drack xD) istället, så jag får i mig det jag behöver utan å gluffsa i mig massa käk ;P
Sen hamnade jag här då ^^ Har precis ägnat nån timme på fotosidan.se å kollat massa snygga bilder ^^ Speciellt en kille som fotar nakna personer, riktigt snygga bilder faktiskt =)

Jag har blivit sjukt fotointresseras nu på sistonde, så jag har snackat med mamma, så jag ska lära mig alla funktioner på hennes kamera, å sen jävlar, då blir det snygga bilder ;) xD

Ikväll då så e det ju majbrasa som gäller ^^
Mamma ska ju sjunga i Ulriksdal, så familjen - Erik som e i göteborg ska dig, å så ska Alexandra å Charlie följa med oxå =D så det blir skoj ^^
Kameran följer ju självklart med, så jag slänger upp lite bilder från kvällen senare ;)

Lite bilder som jag tog idag när jag kommit hem =)









/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0