Fredag! =D

Tjenare =)
Idag ere fredag, fett skönt xD
Igår då så hade jag lite svårt å somna.. så jag ställde mig å tog ett hål i örat ;) Så nu har jag två hål i högra, å ett i vänstra ^^ men jag vill ha 3 i högra å 2 i vänstra ;)

image265
Så ser det ut ;)
image266
Å i närbild xP             

Idag iaf så började vi med bild.. jag började måla mina ismer.. får se hur det blir, men jag hoppas verkligen det blir bra, för jag måste ju fan få MVG i bild, min brorsa (Fredrik) fick ju för fan det! Å han kan ju, serriöst, bara rita streckgubbar å räls.. så han måste ha smörat som fan lr nåt :S (han hade samma lärare som jag oxå..)

Sen så gick vi till hk:n vi fick börja tidigare, för vi hade massor å göra, för idag skulle vi göra våra utländska rätter =) vi gjorta fransk mat. Det blev färsfyllda baguetter å potatisgratän, det blev fett gott ^^ Så vi sket i å käka nån lunch, å gick till långbro livs istället å köpte lite godis å hade massa skoj snack ^^ Elin e gullig hon ;) "vaddå.. typ torkat sig?" Haha ^^

Sen hade vi engelska dåra.. ja va fett nervös, trodde Johan typ ville prata med mig för att jag har haft oanmäld frånvaro på 3 ½ dag.. men han sa inget om det ^^ Så där snackade vi lite om np, sen spelade vi ett spel, å sen fick vi skriva ner vad vi ville öva mer på den sista terminen. Madde å jag valde att vi ville prata mer, så vi hamnade i en grupp mer Kenny, Reis å John, men vi hann typ inget, för vi slutade ^^'

Som sista lektion hade vi då svenska.. å då skulle vi göra klart en sak som jag inte ens börjat på >.< dom gjorde det igår, men då satt jag bara å läste, för jag hade ju missat allt det som dom pratat om.. men men, kom igång lite iaf =P men ska göra klart det under helgen å lämna in på måndag =)

Efter skolan iaf så gick jag hem till Alex å lämnade Johannas busskort som jag fortfarande hade på mig xP å så fångade jag in lilla busiga Ludde som rymt ;P Men jag gick hem efter typ 30 min lr nåt, å när jag kom hem så rensade jag typ 40 st småsnäckor ur karet.. såna där snäckor som bara käkar på blad å som man inte vill ha i karet bara =P

Juste, fick ju inbjudan till balen idag oxå ^^
image264

Men nu ska jag ge Dharma mat ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: madde

vadå balen i skolan??

2008-04-11 @ 23:58:27
URL: http://maddestetnberg.blogg.se
Postat av: maddde

maddestenbergs.blogg.se ;P

2008-04-12 @ 00:00:03
URL: http://maddestenbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0