Fredag!!!!

Yaaay, nu e det fredag igen! =D
Bildlektion va som vanligt, alla satt å ritade å pratade xD
Sen på rasten så kom Hanna (muiskläraren) fram till mig å sa typ "jag har hört ett rykte om att du inte går på idrotten" å jag typ "eeh.. hur vet du det?" å tydligen så har dom tagit upp det på ett möte å alla tycker det e jättekonstigt att jag inte går på idrotten för jag sköter mig så bra i alla andra ämnen =P

Sen iaf så va det kör (vi missade hk:n) haha, å det va bara Sofie, Elin å jag där =P så det va lite skoj =P Å jag spelade upp min låt för Hanna, å hon satte ett capo på andra bandet så att den blir lite ljusare, å så ska jag få lite lektioner av henne ^^

Sen under engelskan hände inget speciellt, å inte på sv heller.
Efter skolan så fick jag skjuts av Kenny hem till Alex, så jag e hos henne nu, å nu ska vi iväg till fruängen å handla snacks å hyra film till kvällen ;)

Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0