Godnatt ^^

Så nu har jag tittat på veckans AA-avsnitt å käkat kvällsmål ^^

Haha sitter å garvar åt Dharma oxå ^^ Hon har upptäckt att jag faktiskt hat ett akvarium med fiskar i =P Så hon sitter å kollar på dom, sen tar hon tassen lite försiktigt, å så blir hon förvånad när det plötsligt tar stopp. Sen försöker hon hugga efter dom, å *floff* säger det så tar det stopp när hon smäller nosen i glaset xD
Men hon e envis å fortsätter å ser lika förvånad ut varje gång å kan inte förstå varför hon inte kan smaka på dom underliga sakerna som simmar omkring där inne =P

Men men, nu ska jag krypa ner under täcket å sova, e jättetrött.. somnade ju sent igår å så har jag ju gått i 1 ½ timme, så jag e helt slut =P

Men jag vet inte hur jag ska göra imorn.. på gympan ska vi ha konditionstest.. men det tänker fan inte jag
va med på, med min kondition lixom... Så frågan e om jag ska gå men inte va med, eller om jag ska skita i det?

Om jag går så kommer han stå där å snacka med mig om att jag måste göra det å inte får ge upp å bla bla bla..

E jag inte där så kommer han prata med Johan J igen å så kommer han ringa hem till mig, å antingen prata med mig först, eller så ringer han bara å pratar med mina föräldrar.. å jag pallar inte bråka mer med dom -.-'

Så jag antar att det blir så att jag går men inte e med...

Men men, sängen väntar! ^^
Puss å kram <3

Dagens steg: 10 454

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0