Haha, mer listor ;)

Hehe, nu e det så att Alex har fått tag på ännu fler listor, så då måste man såklart göra dom med ;)

Lista 14

blandat:
jag har gjort graviditetstest [ ]
jag tänker innan jag gör saker [/]
jag är envis [x]
jag är petig med musik [ ]
jag går efter utseendet på killar [ ]
jag skriver poesi [/] - ibland..
jag har blivit mobbad [x]
jag är emot mobbning [x]
jag har en snuttefilt [ ]
jag sover med lampan på [ ]
jag snarkar [/] - När jag är jättetrött eller förkyld
jag pratar i sömnen [ ]
jag är bra på matte [/]
jag har suttit i fyllecell [ ]
jag har fler än 3 prickar i polisprotokoller [ ]
jag har vänner som har/hade vänner som knarkar/knarkat [/] -  som har provat..
jag har suttit vid datan i 3 dygn i rad [ ]
jag ha försökt att ta självmord [x]
jag har slagit fler än 20 killar i armbrytning [ ]
många av mina vänner har aldrig sett min naturliga hårfärg [ ]
jag är bortskämd [ ]
jag betalar min moped/ipod/tv/dator själv [x]
jag har piercingar på andra ställen än i öronen [ ]
jag har en tatuering [ ]
jag har färgat håret fler än 30 ggr i mitt liv [ ]
jag kan inte gå på toa när folk kan höra mig [/]
jag behöver mer än 15 minuter för att fxa mig vid spegeln [ ]
jag har varit tsm med en miljonär [ ]
jag har krockat [ ]
jag skriver fort på tangenterna [x]
jag har träffat min själsfrände [ ]
jag har en hobby [x]
jag har sövts ner [x]
jag är beroende av något [x] - vänner ;)
jag älskar mina föräldrar [x] - även fast jag blir galen på dom ibland... 
jag favoriserar personer [ ]
jag läser [x]
jag har humor [x] - Haha, MIN humor xD
jag har bränt 2000kr på absolut ingenting på en dag [ ]
jag har bränt mig [x]
jag har bra självförtroende [x]
jag tycker att jag ser bra ut [x]
jag vill gå ner med än 10kg i vikt [x]
jag vill plastikoperera mig [ ]
jag talat dialekt [ ]
jag är teknisk [/] - ganska =P Kan mer än många iaf =P
jag hatar pizza [ ]
jag hatar tacos [ ]
jag är svag för snygga skejtkillar [ ]
jag behöver 2-3 kuddar när jag sover [ ]
jag har sett mina föräldrar ha sex [ ]
jag tror på en helt egen religion [ ]
jag får ofta huvudvärk [ ]
jag är lättpåverkad [ ]
jag tycker att det är skämmigt att köpa tamponger [ ]
jag tycker att det är skämmigt att köpa godis [ ]
jag trivs hemma [/]
jag har stoppat ärtor i näsan så den fastnat [ ]
det händer att jag sover tills det är middag på helgerna [ ]
jag kan inte leva tillsammans med en kille om jag tycker han är ful [/] - beror på hur ful...
storleken spelar ingen roll [/]
jag har haft fler än 10 katter i mitt liv [ ]

kärlek:
jag har gjort extrema saker för att få slut på långvarig olycklig kärlek [ ]
jag har varit olyckligt kär i samma person i mer än ett år [ ]
jag har varit förlovad [ ]
jag tänker förlova mig [x]
jag tänker gifta mig [x]
jag säger" jag älskar dig" även om jag kanske inte menar det fullt ut [ ]

fordon/sport:
jag har kört bil [/] - typ suttit i pappas knä å styrt när jag va liten xD xD
jag har kört fyrhjuling [x]
jag har kört traktor [ ]
jag har kört motorcykel [ ]
jag har kört snöskooter[x]
jag har kört moped [x]
jag vet hur man startar en bil [x]
jag kan skida [ ]
jag kan skrinna [ ]
jag är bra på kub [ ]

hygien:
jag målar naglarna [/] - det händer =P
jag har provat snusa [ ]
jag har rökt/provrökt [x]
jag tränar [x]
jag biter på naglarna [x]
jag rakar mig under armarna [x]
jag rakar benen [x]
jag rakar armarna [x]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0