Hemma ^^

Tjenare ^^
Nu e jag hemma från skolan ^^
Har varit en helt ok dag idag faktiskt =) Men jag väntar med å berätta mer tills bilderna har laddats in på datorn. Då ska jag berätta om min dag med massor med bilder till ;P har sammalagt tagit 148 bilder idag =P

Kl 5 e det gitarrkurs som vanligt ^^ Idag ska jag ha med mig noter till "Hero" och "Good riddance, Time of your life", så ska vi spela dom låtarna, för vi ska kanske spela den på gitarraftonen som vi ska va med i sen =P

Så nu ska jag leta upp noterna till dom låtarna ;)
Nästa eller  nästnästa inlägg jag skriver lär bli väldigt långt å fullsmockat med bilder ;P
Puss å kram på er <3

/C


Kommentarer
Postat av: Felicia

nääe iförsig :P haha får väl se om snygga jag och jentan dyker upp, eller raderade du dom? hahaha

2008-04-29 @ 17:08:25
URL: http://changed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0