Hjärt- och lungräddning

Tjenare =)
Idag hade vi en chill dag ^^ började med samling, som vanligt va såklart alla inte där =P Å Sannas vanliga kommentar "hade vi det idag" Haha, vet inte hur många ggr vi sagt att vi har det varje vecka =P
Sen va det iaf simning, där va jag inte med, å Johan tog typ ett snack med mig.. men jag pallar itne bry mig om mitt gympabetyg faktiskt =P
Sen hade vi eg. no, men Elin, Sofie å jag va på kör ^^ Först körde vi igenom "Den blomstertid nu kommer" å sen en annan, tråkig låt, "I denna ljuva sommartid" hette den.
Efter kören va det lite chill matte, å sen lunch, å sen hade vi musik. Efter 30 min slutade vi, å vi undervisades i hjärt- och lungräddning. Vi övade på en docka som hette miniann ;P Sen skulle vi göra en å en så vi fick en liten grej där det stog vårt namn å att vi gjort den här saken.

Nu har jag kommit hem ganska nyss iaf, å druckit ett glas vatten å käkar en passionsfrukt xD Men nu ska jag ut med Dharma, för det e ganska härligt väder =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0