Kallt...

Tja...
I söndags så pallade jag inte vara hemma mer, så jag å Alex satt å snackade å bestämde oss för å dra.
Så jag mötte upp henne, sen tog vi bussen till Älvsjö, å därifrån tog vi pendeln till Nynäshamn.

Vi kom till Nynäsham kvart i 9, då drog vi in i en lägenhet, å där va vi till halv 11 blev vi påkommna å "utkastade".
e vi ingen aning om vart vi skulle, så vi gick runt lite, sen hittade vi ett ställe, typ massa kartonger å så, som va under tak, så där la vi oss ner å försökte sova, men fyfaaaan va kallt det va, vi sov i 1 timme typ, sen vaknade vi å hade typ ingen känsel i kroppen, så vi gick en runda å sen gick vi å la oss igen, men ingen av oss kunde somna, så vi gick lite, å sen gick vi tillbaka å satt där typ hela tiden.

Vid 20 i 5 så såg vi att tåget hade tänts, så vi drog dit (VÄRME!!) å så åkte vi tillbaka till Älvsjö.
I Älvsjö så har dom ju en väntehall som e varm (nere på perrongen) så där satt vi i 3 timmar å värmde oss å sov (jag iaf) å folk glodde som faaan =P

Sen drog vi (började frysa som fan direkt), vi tog 173:an till Fruängen å därifrån åkte vi till McDonalds å köpte en chickenburger var å åt. Å sen satt i där i 4 timmar ganska exakt, sen så drog vi till midsommarkransen å mötte upp Johan, för vi skulle till ungdomsmottagningen, men dom hade ställt in, så vi åkte till t-centralen å kollade lite inne på megastore, sen åkte Johan till gamla stan, å Alex å jag, åkte hem till henne för å fixa med djuren. Sen tog vi det lugnt bara å smsade lite med Johan, käkade lite, å sen mötte vi upp Johan å va ute med Charlie en stund först, sen va vi hemma hos Alex.
Vid halv 7 så kom S, å vi åkte till badmintonen.

Första gången på typ 4 månader som jag träffar honom. Kändes väl... ganska ok. Snackade ju inget med honom, visst det va skitjobbigt å se å höra honom.. men men. blir väl bättre med tiden. Jag har nämligen tänk å ge det här en chans, så att Alex, Johan å jag, kan bli lika nära vänner som vi va förrut.

På badmintonen iaf så spelade Johan å S, å Alex å jag satt å kollade på å va skitflummiga xD Å jag kom på ett bra smeknamn till Alex, nämligen Kurre ;) ;)
Sen iaf när dom va å bytte om så satt jag å Alex å väntade, å jag somnade sittandes =P Men sen lämnades vi av hemma hos Alex. Då va jag inne på datorn lite, kollade på "Mannen som talar med hundar", å sen så gick vi å la oss runt halv 10, å runt 10 släckte vi å jag somnade skitfort.

Hade ju tänkt å gå till skolan idag, hade ställt klockan å allt, men jag hade ju liiiiite sömn å ta igen, så jag kom inte upp, så jag somnade om å vaknade typ 11 =P Imorrn ska jag kanske gå.. får se.

Mina päron har iaf ingen aning vart jag e nåstans, dom (mest pappa) har ringt flera ggr, men jag har bara lagt på. Pratade däremot med Viktor igår, kändes bra, för han förstår hur jag känner, för han å jag e dom som mamma å pappa alltid får sina utbrott på, bara det att Viktor har lärt sig å stänga av när dom får sina utbrott.. det har inte jag =/ har prövat några ggr å bara ignorera.. men då blir det bara mycket värre, då tycker dom att man e oförskämd å så =/

Men men, nu ska vi ut med Charlie i regnet iaf.
Puss å kram på er <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0