Läxor >.<

Uuusch, känns som om vi har massor med läxor hela tiden. Men det e väl bara för att jag börjat bry mig å göra dom som jag märker hur mkt det eg. e =P

Saker som jag vet att jag måste göra:
No-labb
Musikläxa
Sv-facket
idrottsläxa
Kunskapskontroll sv, omprovstid

Säkert nåt jag har glömt oxå >.<

Labben har jag inte ens börjat med,  å den ska varit inlämnad för länge sen >.<, musikläxan e jag nästan klar med, ska bara skriva textanalys, sv-läxan har jag inte ens börjat med, men det måste jag göra för den ska lämnas in imorrn, idrottsläxan har jag bara börjat på, har valt en låt (samma som musikläxan (A)) å räknat ut bps.. men har ändå massa kvar -.-. å kunskapskontrollen skulle jag gjort om för länge sen.. så det måste jag göra på tisdag!

Å dessutom har jag en überkåt hund som löper å juckar med allt >.< hon e på min röda kudde hela tiden -.-
Aja, imorn e det fredag iaf =) Nationellt prov visserligen, men det e i engelska, å jag känner mig ganska lugn inför det, tror det kommer gå bra =)
Å sen på kvällen så ska Alex å jag på bio å se "The eye"

image233
"Kan hon tro sina ögon...
Sidney råkar som liten ut för en hemsk olycka och blir blind. Som vuxen får hon sin syn tillbaka genom en mirakulös transplantation.  När bandaget tagits bort börjar hennes nya liv.
Lyckan är dock kortvarig. Med synen kommer också hemska hemligheter och syner som skrämmer och förföljer henne. Vem är donatorn egentligen och vad är dennes hemlighet
?"

Men nu ska duktiga lilla jag börja med sv-läxan =)
Puss å kram på er <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0