LIST-TIME!!

Yes, nu kommer det en jääävla massa listor här som jag snott från Alexandras blogg ;) ;) Så förbered er på myyycket läsande xD

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln:
Aa =P
Skrika: Hmmm.. händer väl xD
Sova: Aaaaa xD
Ha ångest: Njae.. va ett tag sen.. =)
Skada dig själv med flit: Njae.. inte längre =)
Ta mediciner du inte borde ta: Nope
Vilja dö: Mm.. ibland..
Drömma mardrömmar: Njae, va faktiskt länge sen =D
Drömma sexdrömmar: Händer väl ;)
Ta droger: Nej!
Försöka vara annorlunda: Njae, e det ändå, utan att jag anstränger mig xD
Klä dig i svart: Sometimes..
Gå till kyrkan: Nej, inte längre..
Gå i skolan: aa, tyvärr -.-' =P
Röka: Nej, inte längre =)
Hata folk: Hmm.. inte verkligen hata.. men ogilla starkt..
Lita på folk: Jovars... försöker å göra det, men har svårt å göra det på vem som helst..

VEM:
Vill du döda: Ingen :S
Rörde dig sist: Kenny
Vill du slå: FFLB!! XD
Kysste dig sist: Kenny ;)
Kramade du sist: Kenny ^^
Vill du prata med: Vet inte =P
Skrek du på sist: Eeh..
Vill du vara som: Myself ^^
Vill du bli galet full med: Ehm.. vet inte om jag vill bli full..
Gjorde dig riktigt glad senast: Haha ;)
Fick du sms från senast: Alexandra =)
Ringde dig senast: Johan
Är vackrast på jorden: Haha, ingen aning =P

HAR DU:
För många vänner: Ne.. kan man få för många? =P
Förföljelsemani: Nope
Tvångstankar: Njae.. tror inte de..
Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag vet =P
Någon fysisk sjukdom: Diabetes =(
Någon skada: Nope
Färgat håret: Jao ^^
Brutit några ben: Nope
Några piercings: 5 hål i öronen
Egen dator: Japp ^^
Bra självförtroende: Jovars =)
Kysst någon: Aa ^^
Köpt kondomer: Nope xP 
Tagit nakenbilder: Haha, har väl hänt (A) XD
Sagt jag älskar dig till någon idag: Älskar dig Alexandra <3 (Nu har jag ;))
Varit kär: Jaaaaaa ;P
Stulit någonting: Jo.. tyvarr har man ju varit lite småkriminell =/
Lämnat landet: Jao ^^
Tuttat eld på nåt: Haha aaa xD
Gjort något olagligt: Jo....


HUR:

Går du: Eeeh.. jag går som det e normal å gå för mig xD
Svarar du i telefonen: "Wennström" om det är hemma, å "Tja/Hallo", om det e mobil.
Fördriver du tiden: Datorn, kompisar, sova..
Mycket pengar har du: Ca 1350
Tjänar du pengar: Nej, bara månadspeng..
Ofta diskar du: 1 gång i veckan
Ofta städar du: Rummet, å så antingen hallen/vardagsrum+matrum/toaletterna/Badrum, 1 gång i veckan.
Många stör du dig på: Fflb å hennes gäng..
Ofta träffar du din familj: Nästan varje dag.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Vet inte.. hoppas det ^^
På gud: Njae.. Inte på nån gud kanske.. men typ nåt annat.. lite svårt å förklara..
På rymdvarelser: aa, faktiskt ;)
Att folk tycker om dig: Aa.. =)
På ett liv efter detta: Yepp ;)
Att fiskar kan tänka: Haha, OFC! Jag kan ju tänka! ;)
Att du kommer leva länge: Vet inte.. hoppas på det =)

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0