Lista 19

JAG ÄR:
Blyg: Njae.. oftast inte, men ibland =P
Smart: Haha, njar, beror på vem man jämför mot ;)
Långsam: Ganska =P
Stressad: Nej =)
Tålmodig: Haha, ne =P 
Djup: Njae..
Öppen: Ganska
Ärlig: Försöker verkligen vara det =) men drar väl nån vit lögn ibland...
Positiv: Aa =)
Rolig: Vet inte, för dom som gillar min humor så xD

VÄNSKAP
JAG HAR:
Svikit en kompis: Jo, tyvärr =/
Förlorat en bästa vän: Aa
Sagt att jag älskar en kompis: Aa, ofc =)
Sovit med en killkompis: Japp
Sovit med en tjejkompis: Japp
Pussat en av samma kön: Jo =P
Slagit en kompis: Asså, på skoj bara isåfall
En kompis som vet allt: Ja, i stort sett allt iaf ^^

KÄRLEK
JAG HAR:
Blivit sårad: Ja
Haft stadigt förhållande: Ja
Krossat någons hjärta: Tror det..
Gett någon ditt hjärta: Aa
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja!
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Mjo, men bara till nån internetkompis

LIVET
Svart eller vitt: Svart
Rött eller blått: Rött
Skriva eller tala: Tala.. och skriva =P
Vatten eller cola: Vatten
Nagelbitare: Jo =(
Mobil eller Ipod: Mobil!
Film eller serie: Serie (Andra avenyn ;))
Festa eller softa: Softa
Sommar eller vinter: Sommar!
Fredag eller lördag: Fredag
Kärlek eller vänskap: Vännerna går alltid först.
Bio eller hemmakväll: Beror på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0