Lista, snodd från Alex blogg ;)

Hehe, hinner väl med den här innan oxå xD

Om mig:
är singel: Nope =D
saknar någon just nu: Njae..
är rädd för att bli övergiven: Aa..
svär ofta: Aa =P
sjunger i duschen: Alltid ;)
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Hahaha, jo, skulle jag väl om jag hade en riktigt pyjamans =P Å inte bara tröja å trosor xD xD
är kär i kärleken: eeh.. tror det =P
skrattar åt mina egna skämt: allways ;)
äter snabbmat varje vecka: Nej
vill ha barn: Aa =)
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Kanske...
vem saknar jag just nu: -

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ofc ;)
Gråtit en hel natt: Nästan..
Åkt vattenskidor: Nej,men sån där som man åker på knäna på ;P
Åkt rullstol: Njae.. tror inte det...
Gjort en bakåtkullerbytta: Jao ^^
Köpt lösgodis för över 50 kr: Haha, aa ;P
Haft träningsvärk: Aa xD
Önskat att du var det andra könet: Har väl hänt =P
Velat vara ett djur: Aa xP
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: Haha, när jag läste den här listan på Alex blogg, så föreställde jag mig henne Johan i rosa kanindräkt xD xD xD

HUR...
Svarar du i telefonen: "Wennström" i hem, å typ "Tja", i mobil =P
Tycker du om gul-bil-leken: Aa.. om det e jag som ser den gula bilen först xD xD
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Hmm.. 9 kr tror jag =P
Mycket är klockan nu: 16:32
Många kontakter har du på msn: 229 xD
Spenderar du en regnig dag bäst: Kolla nån bra film med någon =)
VAD...
Tänker du på just nu: just nu? På vad jag ska svara på den här frågan =P
Tycker du om sushi: Blääää =P
Älskar du just nu: Olika xD
Åt du sist: Potatis å köttbullar med brunsås å lingonsylt ^^
Drack du sist: Mjölk
Gjorde du för 5½ timmar sedan: Hade lunchrast tror jag =P
Är din originalfärg på håret: Mörkbrunt =)
Behöver du just nu: Vila -.-' =P

Men det kan jag inte, för nu ska jag iväg till kören =P
Puss å kram!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0