Majbrasa!

Tjenare =)
Alex kom till mig runt 7-tiden, då höll jag fortfarande på å måla naglarna å fixa mig.

Före


Efter


Kvällens outfit


Vitt linne
Svart blus
Mörkblåa jeans
Håret uppsatt i toffs
(Haha, jag borde inte ens försöka mig på att härma alla andra som kör med "Dagens outfit" för det e inte min stil å jag e inge bra på det! xD)

Satt å chattade lite med Wiktor oxå, haha xD

    Cypern på fredag :D:D kommer sakna vissa :) Säger:   okej :P du ska gå med kenny va på balen :P
    (*)Caroline]... Säger:   ofc ^^
    Cypern på fredag :D:D kommer sakna vissa :) Säger:   hahaah okej vilka ska dom andra kompisarna gå med da som du har :P
    (*)Caroline]... Säger:   Typ ingen som har nån dejt tror ja =P
    Cypern på fredag :D:D kommer sakna vissa :) Säger:   okej :P
    Cypern på fredag :D:D kommer sakna vissa :) Säger:   kan väll vara snäll mot Madde och gå med henne :P

Haha, så jag messade Madde som ringde upp mig, hon bad mig å säga till Wiktor att "Hon tänker inte vara någons tredjehandsval", bra sagt tjejen ;)

Sen iaf så åkte vi iväg till Ulriksdal. Stog först å lyssnade på mamma som sjöng, å sen kollade vi lite på brasan, när vi stog där å snackade så såg jag plötsligt hur någonting rörde sig på marken, kollade närmre å såg att det va en liten padda, så jag flyttade den några buskar bort så den inte skulle bli trampad på =) Charlotte ville gå fram till brasa, så hon fick göra det, men sen åkte vi hem, för det va skittråkigt väder =(

Mamma =)



Min mamma e alltså hon i mitten på första bilden, å hon som har det stooora smilet på sista bilden ;P

Paddan ^^


Brasan =)



Alex med Charlie =)


Pappa (Fick faktiskt en nomal bild på honom, man får passa på å ta när han inte vet, för annars flummar han bara till det ;))
.-


När vi kom hem så gick Alex hem till sig, hon hade ju Charlie med sig, å vi andra gick in å käkade lite god choklad som pappa köpt förut ^^

Nu sitter jag iaf här, å samtidigt som jag laddar in bilderna, läser boken "Digital fotografi" som jag fått låna av mamma, så nu ska jag lägga mig i sängen å fördjupa mig i den ;) Har redan fått massa bra tips ^^



Så godnatt på er =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0