Morrn =)

Tjenamors =)

Idag vaknade jag 10:49 ;) Då gick ja upp å käkade frukost, sen snittade jag om mina rosor å förnyade deras vatten ;P Å sen ville mamma att jag skulle plocka ut de vantar som jag ville behålla, för vi rensar nu =P Vi har så jäkla många som aldrig används, så nu tar vi äntligen tag i det ^^

Ajuste, fick höra en bra grej idag, mamma ska betala bytet av fläkten till min dator! =D Ni som har varit hemma hos mig vet hur förjävligt den låter ;) Så det ska bli skönt å bli av med det jobbiga ljudet xD

Nu sitter jag å gör ingenting.. chattar lite bara å lyssnar på radioreklam =P Men jag tänkte bädda sängen nu ^^
Puss å kram på er <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0