Morrn..

Srry att jag inte skrev nåt igår.. blev inte riktigt så..

Efter skolan så gick jag hem, å vid 5-tiden tog jag bussen till Älvsjö där Johan mötte upp mig, å vi tog pendeln till Solna där vi gick till Christophers jobb, å så tog Johan en bil, å jag å Ch en annan å så åkte vi hem till Ch å lämnade av bilden som Johan körde, å sen körde Ch hem mig å Johan till mig.

När vi kom hem till mig så började Johan mecka med min dator, å han tog reda på att fläkten inte passar till min dator, för just den typen tillverkades i typ 8 månader, så den har nån annan fläkt eller nåt sånt =P Så den vi köpte passar inte =P
Sen käkade vi glass å kollade på Talang 2008 ^^

Sen iaf så va det en väldigt lång natt.. men det e inget jag kommer ta upp här.. Kan säga att det va inte speciellt kul iaf.. =/

gårdagen steg: 17 481 (sa ju att det va en lång natt...)

Idag iaf så ska jag va med Kenny =) Så jag ska ner å ta en dusch nu ^^
Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0