Natti =)

Nu ska jag snart lägga mig =)
Har precis kollat på veckans avsnitt av Klass 9A. Nu sitter jag å chattar, men ska snart mata firrarna å sen krypa ner under täcket ^^
Imorn e det ju Nationellt Prov i engelska som gäller! Skriftligt, så vi ska typ skriva i 1 ½ timme, vadå kommer få skrivkramp lixom :S xP
Men men, nu ska jag se till att katterna har mat iaf ^^

Godnatt på er =)
Puss å kram <3

Tillägg:
Såg att jag hade disken oxå >.< Men den e gjord nu iaf, så nu ska jag äntligen sova ^^
Ajuste, jag ska börja med en ny sak nu. Har ju börjat gå med stegräknare, så varje dag ska jag skriva in här på bloggen hur många steg jag har gått =) Mitt mål är att gå minst 10 000 steg om dagen.

Dagens steg: 5308 (alltså måste jag gå ca dubbelt så mkt -.-')


/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0