OMG!!

Shit shit shit., jag klarade det :S =D =D Jag ska va med på kabarén! =D Fan va nervös jag va innan, men jag e fett stolt över att jag gjorde det iaf! =D
Men min gitarr e trasig >.< Halsen e nästan av =/ Men farfar kom med Viktors, så jag kunde spela ändå ^^

Nu sitter jag här iaf å käkar, ska snart iväg till gitarren ^^

Idag har det väl inte hänt nå speciellt förutom auditionen då xP

Haha, tror jag glömde nämna det tidigare, men Wiktor bjöd mig på balen igår xD På morgonen typ:

W-Tja, haru nya skor?
J- Japp
W-snygga
J- Tack
W- Hur går det med Kenny då?
J- Eeh.. jo, det går väl bra
W- Ok.. ni ska på balen eller?
J- Aa, det ska vi.
*tystnad*
W- Men... om ni inte ska det.. vill du gå med mig då?
J- Jag ska gå med Kenny.. men ok..

Hehe =P Men men måste kila nu!
Puss å kram på er <3 =D

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0