Så jäkla seg...

Usch, fattar inte vrf jag e så jäkla trött hela tiden >.< Får väl hoppas på att det går över snart bara =P

Idag vaknade jag halv 8.. hade ju klockan på halv 7, men jag somnade om xP Men jag hann till skolan i tid iaf ^^ Tror inte det hänt nå speciellt idag..
Började med språk, där lämnade jag in dikten, sen va det läsning.. å jag stör mig verkligen på Eva, för hon typ sitter å snackar om vad hennes klass ska göra å va med i, å massa sånna saker, men det får hon använda mentorstiden till (som jag inte ens tror dom har..) så det stör jag mig riktigt mkt på..

Sen hade vi iaf no, å den va ju väldigt rolig, vi satt på youtube å lyssnade musik xD Å som sista lektion hade vi iaf elevens val, men alla lektioner slutade ju halv, så när vi slutat så gick vi å käkade å sen gick ja hem ^^

När jag kom hem så hade jag först tänkt mig å göra läxorna på en gång. Men det va fint väder å Dharma behövde gå ut, så jag tog henne på en 30 mins promenad =)
När jag kom hem så spelade jag lite gitarr, å sen hamnade jag här ^^

Men jag ska väl ta itu med läxan typ nu (haha, fattar inte vad som hänt med mig, jag gör läxor, det e fan inte vanligt xP) HAr no läxa. Vi fick den idag! å den e tills imorn, typ 10 sidor å läsa! skoj skoj... NOT. Sen måste jag göra sv-läxan oxå, ska välja om jag vill vara med i facket eller inte, å så en motivering =P Å sen så MÅSTE jag börja med gympaläxan oxå.. men fyfan, jag orkar verkligen inte med den, jar lust å bara riva sönder den.. men det kan jag ju inte =/

Sen e det ju kör oxå.. men jag tror faktiskt jag ska strunta i den idag.. jag vet, det är bara 4 ggr kvar.. men jag orkar verkligen inte >.<

Men men, ska börja med läxorna nu iaf...
Puss å kram =)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0