Så...

Nu har jag bäddat å suttit å läst igenom de dagliga bloggarna ^^ Känner att jag borde städa lite eg... Alex å Johan kommer ju å sover här inatt, så jag ska väl snart orka städa lite iaf =P

Kom ju på en sak som jag tror (e ganska säker =P) att jag glömt å berätta =P Jag å Alex ska ju börja som volontärer på katthemmet här i närheten =D typ vid t-plan ^^ Ska bli skitskoj =D typ torsdagar + lördagar, eller fredagar + lördagar. Många kanske tycket det verkar dumt att slösa ca 7 ½ timme i veckan på å göra nåt som man ändå inte får betalt för. Visst, jag behöver pengar, men ändå, fatta va härligt å få hålla på med kissarna. Försöka å få dom tama, kela med dom som redan e tama, mata, å städa oxå visserligen, men det hör ju till, å det e inte så farligt =) Jag tycker det ska bli jättekul iaf ^^

Fundarar på å sätta på en film snart.. men får se hur det blir med det =P

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0