Så...

Haha, nu har jag gjort klart alla listor xD xD

ska väl berätta lite om idag då..
Alex å jag vaknade typ 20 i 10, då fick Alex bråttom för hon skulle varit i Liljeholmen 8:45 för å hämta hunden hon e dagmatte åt. Men det gick bra, dom blev inte sura =)

Jag kom till skolan 10:08 (Ja, skolkade från gympan...), då hade vi NO, men den började typ 8:20, för ingen hinner byta om å så efter gympan å komma i tid. Där disskuterade vi lite olika saker. Sen va det tråkig matte, å sen lunch.
På lunchrasten så låg vi ute å solade, fyfan va fint väder det va idag!! =D

Sen va det musik.. där gjorde jag inte särskilt mkt.. har ju redan spelat upp allt så jag sitter typ å spelar gitarr hela lektionen =P
Å som sista lektion hade vi tyska, där lyssnade vi på en text å disskuterade lite.
Efter skolan så fick jag skjuts hem av Madde =) Å när jag kom hem så stog jag på altanen ett tag å flummade med brorsorna =P

Sen gick jag in å käkade å så hamnade jag här =P Å mitt under mitt list-skrivande så ringer telefonen, Fredrik svarar å sticker in huvudet å säger "vad har du gjort nu då? Det e din mentor i telefon" å jag fryser till is, som alltid när det e nån lärare som ringer -.-'

Men jag tar telefonen å det e Johan J dåra, å han säger att min gympalärare Johan kommit till honom och sagt att jag verkat gett upp i gympan. Så vi pratade lite om det, å vi kom fram till att jag ska gå på gympan å hitta nån som håller samma tempo som jag å som jag då kan orientera tillsammans med. För han tycker det e synd om jag ska sumpa ett betyg när jag ändå faktiskt KAN göra det, å inte har nå mer hinder än att jag inte vill. Så jag måste väl försöka, annars lär han ringa igen, å då lär päronen dampa, å det pallar jag inte -.-'

Usch, idag har jag bara gått 4300 steg >.< Inte mkt.. så jag måste typ ut på en promenad lr nåt.. men jag orkar inte eg -.-'
Men men, ska käka nåt nu iaf.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0