Skitkul...

Happ.. nu e hela kvällen förstörd då.
Börjar med att precis när Johan kommer å öppnat dörren så börjar jag bråka med mamma å pappa. För att ingen har tagit ut någon information om USA (jag har tagit ut lite, men jag får all skit) så dom står å skriker på mig, å jag vill bara att dom ska sluta, för Johan står ju där. Men sen säger dom att vi skiter å hela resan då om ingen visar nåt intresse, så jag blir sur/ledsen å går in på mitt rum å (faktiskt) gråter.
Å Johan vill ju såklart inte komma in när mina föräldrar e så sura, å jag förstår honom.

Men nu e hela kvällen förstörd, skitkul. Jag som va på så jäkla bra humör idag, då e det klart att man ska börja bråka med mamma å pappa. Vet precis vad jag vill göra.. men jag ska verkligen försöka å inte göra det...

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0