Söndag

Hellu =)
Va ju som sagt hos Kenny igår å inatt.. kom dit runt kvart över 8, då kollade vi på film.. "balls of fury" hette den.. den va helt ok, men lite småwierdo =P Ena sekunden så e den typ jätteseriöst å andra så blir den jätte oseriös =P Men den va helt ok ^^

Efter filmen så blev det lite mys å så låg vi å pratade en del oxå ^^ somnade nån gång vid halv 4 - 4 typ =P
Imorse så gick vi upp runt halv 11, haha å han skulle ha va rit hos Ralle vid 11 =P Å typ 12 gick jag hem ^^

När jag kom hem så käkade jag frukost, å pappa stog å retades lite med mig =P
Sen gick jag in på rummet å lirade lite gitarr å så hamnade jag här ^^

Måste verkligen städa mitt rum! Det ser förjävligt ut, dessutom har jag vardagsrummet + matrummet å städa idag oxå -.-'
Så jag ska väl typ sätta igång med det nu tror jag så jag har det gjort.. =)

Puss å kram på er <3

image276

/C

Kommentarer
Postat av: Madde

tack så mkt =) hoppas du å kenny hade det mysigt ;)

2008-04-27 @ 14:41:50
URL: http://maddestenbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0