SRRY!

Srry srry srry, vet att jag uppdaterat skitdåligt de senaste dagarna.. ska försöka å bättra mig =P bara det att jag försöker å dra ner på tiden framför datorn =P

Igår så va jag med Alex dåra, å vi va å handlade massa saker i fruängen, sen va vi hemma hos mig å kollade på talang 2008, å typ gav bort hälften av allt vi handlat till min familj för att vi inte orkade mer xD 

Å Viktor har en tjej här över helgen, Emma, som han träffade i USA, å jag hade ingen aning om vart hon kom ifrån, så jag frågade honom om hon kunde svenska, å då började Viktor asgarva å sa att hon va från Skåne -.-' Så jag gjorde bort mig helt å han har gått å mobbat mig för det hela tiden -.-'

Sen så klädde vi upp oss lite å drog ut å flummade ett tag xD Å då kom vi på att vi hade ju hyrt film som vi skulle se, så vi drog hem till mig å kollade på den, kärlek på menyn hette den, å den va skitbra =D va ca 2 timmar, men jag tyckte den va bra hela tiden =)
Sen så va vi skittrött å gick å la oss ^^

Imorse så va vi jättesega, men till slut gick vi upp å hem till Alex där vi tog Ludde å Hera till långbroparken ^^ Det va mys, sen gick vi hem till henne å lämnade Ludde å Hera å så gick vi med Charlie på en promenad. När vi kom hem till Alex igen så sa Johanna (Alexs syrra) att hon stängt in Ludde i hans bur för att en katt hade jagat honom! Så vi tog Charlie å gick ut å skrämde bort katten.

Sen så tog vi Ludde å gick till fruängen där vi köpte ett paket lätta till Alexs familj, å sen köpte vi lite mat till oss själva ^^ Men sen så började det regna å åska (jag älskar när det åskar! =D) så vi började dra oss hemmåt, så vi lämnade Ludde i hans bur å sen gick jag hem till mig.

När jag kom hem så hade jag tänkt å duscha, men istället så satte jag mig å spelade lite gitarr, å sen va det massa skoj program på tv som jag fastnade framför ^^ Men till slut så reste jag mig från soffan å gick å bytte vatten i akvariumet, sen gick jag ner å tog en dusch, å sen smsade jag lite med Kenny, å så hamnade jag här ^^

Men nu ska jag gå å käka lite, å sen ska jag iväg till Kenny =)
Puss å kram på er <3

Torsdagens steg: 13 721
Gårdagens steg: 20 835 (Sug på den ni! xD)
Dagens steg (än så länge, men vet inte om jag skriver nåt inlägg senare ikväll): 8 951

jag tycker jag har varit fett duktig som kommit över 10 000 om dan, t.o.m 20 000 en dag! =D

/C

Kommentarer
Postat av: cecilia

Hoppas att du får en jätte bra söndag :)

2008-04-27 @ 12:32:54
URL: http://ceciliaLA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0