Tisdag

Tjenare!
Skolan idag: 
Engelska; där gick vi typ igenom en massa ord som eg. e överkurs =P Men det va lite skoj =P. Haha, sen bad jag Madde massera mig, å hon typ "Neee" så jag sa till Johan (läraren asså) "Snäääälla Johan kan inte du massera mig" på skoj, å han typ, javisst, å så ställde han sig å masserade mig, va lite skoj tycker jag xD xD 
Matte; Satt å ritade hela lektionen..
Lunch; Käkade majs, vitkål, sallad å mackor.. va ju nån äcklig Kolja >.<.
Sv; Snacka om kalla kriget, jag somnade fett pinsamt, väcktes av att Mattias sa "Nån som har några frågor? Caroline?" Då vaknade ja till å alla typ glodde -.-'.
Träslöjd; Jag fick göra om min ram till mitt skåp, för den va sned, men Jon skärde till glaset iaf, å Kenny brännde sig på lödgrejjen, stackarn =P

Efter skolan så hade jag omprov på Energi som jag missade förrut, så den gjorde jag oxå.... A-frågan som va obligatorisk klarade jag bra, sen fick man välja mellan B och C, men det gick typ skit, blev låg oxå, så de blev jättedåligt =/ men men...

När jag kom hem så va ju farfar här, så jag tog några mackor å gjorde i ordning lite köttsoppa, sen satt jag å glodde på the simpsons ;) Å nu har jag ju eg. gitarrkurs, men e så jäkla trött, å det känns som om en förkylning e på väg, så jag sket i det.

Men nu ska jag ge Dharma mat =P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0