Torsdag

Tja.
Idag va jag i skolan, gick efter lunch, så jag va på dubbellektionerna i svenska. Å på gympan, fast den va jag ju inte med på.
Efter skolan gick jag hem till Alex, vi käkade lite å spelade kort å så, men vid 5-tiden så gick jag hem. Hade ju smsat lite med mamma å pappa igår kväll, så jag bestämde mig för å gå hem trots allt.
När jag kom hem så gick jag in på mitt rum å såg en stoooor bukett rosor =) 20 stycken va det ^^ så nu doftar det rosor i hela mitt rum ^^
Sen kramades jag med mamma, Charlotte å Dharma, men sen lämnade dom mig ifred =P

image252
Fina va? =D

Har precis kollat igenom alla bilder från Sälen som jag fick hem på en cd idag ^^ Men jag kan inte påstå att nån av bilderna på mig blev bra xD Fick iaf ett "jättefint" diplom oxå xD

image253
Haha xD

Men nu ska jag gå å ladda min mobil, för den klagar på att den har dåligt batteri nu xP

Puss å kram på er =)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0