Tränat ;)

Tjenare tjenare ^^
Idag hade vi då möte som vanligt.. haha, men det va inte så serriöst, pappa va skitflum å då blev vi andra det oxå, sen började vi prata om 9:ornas bal å Viktors studentmiddag, å sen vet jag inte vad som hände, men det slutade med att alla satt å garvade å slog händerna i bordet (så som vi Wennströmare gör xD), sen blev kl 8 iaf å jag kollade på andra avenyn. Sen skulle jag ju kolla resten på datorn, men då övertalade brorsorna mig å följa med dom ner å träna =P

Så nu har jag nyss varit nere i typ 20 min å tränat =P Har bara tränat armarna, har lyft medans Viktor stått å typ "KOM IGEN NU CARRO, DU KLARAR DET!" å jag har kämpat på xD Men nu sitter jag å skakar i armarna xP
Men nu ska jag kolla på de andra avsnitten av AA ^^
Puss å kram

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0