Yaaay =D

Yes, nu funkar bloggen igen ;)

Haha, ska vi se om jag har nå skoj å berätta...
I söndags så hände inge speciellt tror jag.. förutom att mamma skulle snacka lite svengelska å sa "We want vår" å om det lät precis som "We want war" alltså "vi vill ha krig" Haha, så det stog jag å mamma å garvade åt xD

Igår då så va det ju skola igen... jag va uppe i god tid å han med allt jag skulle å kom i tid ^^ Å i skolan hände inget speciellt, förutom att jag va med på simningen! =P Å vi garvade lite åt Kenny som glömt å ställa om till sommartid å alltså kom 1 timme försent xP Å så garvade vi lite åt hans rosapantern-strumpor ^^ 
Efter skolan gick jag hem å gjorde sv-läxan.. å sen gick jag å la mig TIDIGT =P kl 10 sov jag som en stock ;)

Idag då så gick jag upp 06:30. Då fixade å käkade jag frukost, sen gick jag ner å tog en dusch, å sen klädde jag på mig å så hamnade jag här ^^
Börjar kl 09:10 idag med engelska. Å efter skolan, 15:00 så e det audition!!! >.< Jag e fett nervös.. skulle inte förvåna mig om jag bangar =P
Sen kommer ju farfar, å så har jag gitarrkurs på kvällen.. sen vet jag inte vad som händer ^^

Blää, det e utvecklignssamtal på torsdag >.< Kl 12:30-13:00 har jag.. men mamma ska försöka byta tid, för jag å Madde ska eg. vara på tidningshuset kl 13:00 (för att vi e chefredaktörer har vi blivit bjudna dit på en heldag xP). Men det borde iofs gå bra, för jag hade inget dåligt på kritierierna, har nått alla mål, å ganska många prickar va på över målen, så det borde väl gå bra =)

Happ.. nu börjar skolan om 1 timme... ska man göra fram tills dess? =P Ska nog ta Dharma på en promenad tror jag =)

Å btw alla, lite inte på NÅNTING som folk säger idag, för det e första april!! Mamma har redan försökt lura mig xP När jag va helt jätte ny- å yrvaken så kommer mamma in å säger att dom varnar för att det ska bli snöstorm, det ska bli 8 dm snö, så dom har sagt till människor å ta med sig skidorna till jobbet å klä sig jättevarmt. Å jag typ "aha" å somnar om xP Sen har jag så klart glömt det när jag vaknar, men när jag lyssnar på vädret på radion så kommer jag på det å förstog att hon lurades xD

Men men, nu ska jag ut med Dharma, ha en kul första april alla, å lura så många ni kan xD
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mkt :D är väldigt nöjd med dom också :D

2008-04-01 @ 15:28:41
URL: http://sessah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0