Yes! ;)

Tjenare ^^
Nu har jag varit på kör, fick skjuts till Mariatorget av pappa, så jag va ganska lat =P På kören sjöng vi på "What´d I say"-Ray Charles, "Proud Mary"-Tina turner, å "I feel good"-James Bond. Det va fett kul ^^ Å vi va bara 5 st, så då blev det ännu roligare ^^
Sen när jag åkte hem då, så va det 12 min kvar tills bussen från T-plan skulle gå, så jag va lite duktig (jag som dessutom va så lat på ditvägen =P) så jag gick hem från T-plan ^^ Så nu har jag gått över 10 000 steg!! =D E fett stolt ^^

När jag kom hem så sa Viktor till mig att jag ska hjälpa honom ikväll =P för han ska bort på nåt, å dom ska va utklädda till nån sagofigur, så han ska vara Karl Alfred, så jag ska hjälpa honom å rita ankare på hans underarmar xD Men de kommer bli fett nice, för han har köpt sjömansmössa, å så knappar som Karl Alfred har, å så köpte han 5 godispipor xD

Men nu tänkte jag gå å ta ett blodsockervärde ^^
Puss å kram <3

image272

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0